Je beheert HR-processen zoals contract-, verzuimmanagement-, beëindigings- en HR-systeem (HRIS) processen.
Samen met je collega’s werk je aan optimaal geïntegreerde HR-systemen die de activiteiten ondersteunen (E-blox, Protime enz.)
Je bent het eerste aanspreekpunt voor vragen over administratie, salaris en sociale wetgeving.
Je zorgt voor het beheer en opvolging van de verzekeringspakketten en aanbieders.
Je maakt en / of beheert de HR richtlijnen binnen de entiteiten.
Je neemt actief deel aan de transformatie van de HR-afdeling (je werkt en/of implementeert processen, ontwikkelt beste werkwijzen met het team en andere regio's, HR-projecten)
Je rapporteert aan het Head of HR
Bedrijfsprofiel:
Onze klant is gevestigd in Hemiksem.
Jouw profiel
Je beschikt over minimaal 2 jaar doorgedreven payroll (bij voorkeur met e-Blox), employee benefits en algemene HR-administratie expertise. Ervaring binnen een internationale context is een plus.
Je kan vlot werken met de gangbare MS-office pakketten (Excel,..)
Je spreekt vlot Nederlands en Engels
Je combineert een focus op continue verbetering met de nodige nauwkeurigheid, klantgerichtheid en pro-activiteit in je werk.
Als eerste aanspreekpunt voor ons personeel beschik je over de nodige sociale en communicatieve vaardigheden
Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering